RSS Feed

Sunt prea From 2014 unedited

0

luni, 3 noiembrie 2014




"Sunt prea: grabit, ingrijorat, suparat. Ma supara: X, Y, Z."









   Am invatat cu vremea ca trebuie sa am rabdare, nu pentru alt motiv decat faptul ca irefutabil suntem nevoiti sa asteptam. Multi asteapta, dar nu stiu ce, drept urmare sfarsesc in a face lucruri care nu ii fac fericiti. Si vor primi hrana pentru suflet doar din chestii tampit de greu de atins.


 Ma simt bine cand ma gandesc la lucrul asta, acum ca mi-am dat seama inca odata de ceva nou; si realizez cat de simplu era dar neavand mediul necesar, greu de inteles. In ultimii ani de ma gandesc mai bine am fost mereu setat pe un sigur lucru, spre a obtine ceva si mereu am avut un scop. A nu se intelege ca sunt impotriva scopurilor, ci dimpotriva sunt pentru. O alta chestie care singur a trebuit sa invat este legat de faptul ca fericirea nu trebuie sa vina din oameni, lucruri sau cum am vazut unele cazuri fericirea altora. Ci din scopurile noastre personale.

Si sa revin la idee, in anii ce au fost mereu am alergat dupa cate ceva sau mereu a fost acolo cineva care nu-mi da pacea si spatiul de care poate aveam nevoie, sau poate am avut un job stresant ce nu-mi da pace nici macar in timpul meu liber care si acela limitat.

Dar acum e diferit, am pacea ce imi trebuie si imi lipsea. Asa, pot observa ca se intampla lucruri pentru ca nu mai sunt tripat pe o anumita chestie ci pot spune ca am perspectiva de ansamblu, iar eu sunt sa ma asigur ca totul merge cum trebuie, :)









"Simplicity is the ultimate sophistication."  Albert Einstein.