RSS Feed

Cum nu ma gandeam.

1

joi, 30 octombrie 2014





Handheld devices (New School) vs Traditional Peripherals or The Old School





Ce pot spune , ca orice gamer inrait mereu mi-am dorit ceva laptop/racheta sa pot rula orice joc si inca parca mi-o mai doresc dar nici ca imi permite vremea sa mai stau de jocuri, si asa am decis sa fac ordine (daca pot spune si asa) in planul personal, iar prioritatile nu mai tin de gaming.

Asa ca am facut astfel incat sa pun mana pe ceva telefon de ultima generatie ce nu a fost lansat de multa vreme pe piata de altfel. Si asa, oarecum nu eram mare fan al tehnlogiei handheld, dar am zis de ce nu. Si mi-am luat foarte lejer un deal de zile mari luandu-mi una din atractiile momentului in materie de gadgets.


Alegere buna?


Ecran generos, promptitudine in materie de viteza de raspuns si reactie,  tot ce vrei si asta cu autonomie destul de impresionanta pot spune in comparatie cu alte telefoane smartphone ce au caracteristici de mAh ca punct forte.

Si uite asa am in palma cam tot ce tine de internet. Toate intr-un singur loc iar asta oriunde. ( sort of )

Laptopul a incremenit acolo unde l-am lasat in urma cu cateva zile, si nici ca ma bate gandul sa il mai aprind macar. Poate din cand in cand atunci cand voi vrea sa joc poate o Dota , si asta decat daca ma invita cineva si avem mediul necesar. 



Poftim aspect, mi-am zis.


1 comment »

Unknown spunea...

salut,poti sa-mi dai adresa ta de mail as avea niste intrebari despre uk si firma asos(daca esti dispus sa-mi rapsunzi).