RSS Feed

Cum sa te lasi de manele - Ha-ha. Twispin.

1

luni, 16 iunie 2014

twispin as twist and spin 8)

Am gasit un motiv indeajuns de potrivit pentru o postare.
  Am emigrat, pe romaneste. Sunt in Marea Britanie si pot zice ca nu e deloc rau pe aici.
Idea e ca m-am lasat de manele (Lol)  ...... Nu ca as fi ascultat vreodata ca am vrut ci pentru ca am fost obligat :)) sau […] acum nu mai are cine ma polua audio/foto.


Adevarul este ca e un tinut ploios intradevar..Dar sunt alte aspecte care compenseaza. O societate si un nivel de trai care este in stransa legatura cu nivelul lor de civilizatie,si care este foarte ridicat comparand cu ce avem acasa..

Aici nu conteaza cum esti - normal sa ai tatuaje , piercings .. chestii tabuu la noi. Vorbesc despre reminescentele de ideoligie impartasita de catre ai nostrii batrani; Au si ei dreptatea lor si pot spune ca ii pot intelege la un anumit nivel - stiu ca la nivel de individ fiecare este rezultatul tuturor experientelor de viata si mediului din care provine. :)

Si ca sa continui la subiect, locuiesc in country-side-ul orasului Doncaster impreuna cu doi polonezi , si dintre care unul e cam pe aceasi lungime de unda cu mine pt ca se pare ca Polonia si Romania au anumite chestii in comun - cum ar fi faptul ca nu poti face multe cu un salariu nici la ei ca si la noi si multe altele. Cum ar fi faptul ca nu s-au calificat nici una din echipele nationale.

Aaa, da.. si ca sa mentionez lucrez pt un site de shopping online numit http://asos.com :)

Cam atat. Ma simt bine aici si e ok. Am sa ma scriu cand voi mai avea despre ce.


1 comment »

Unknown spunea...

Bine departe de tarisoara asta blestemata..