RSS Feed

Nerd alert!

0

duminică, 26 august 2012


 

 

 

Funky internets junkie!

Nu până de puțin timp, am observat că am devenit oarecum (sau că tind să fiu unul) când vine vorba de bookmarking, și addon-uri n other șits. Și m-am gândit că dacă tot știu, aș putea împărtășii aici, ca și voi să aveți parte de un web surf mai plăcut.
Unii ar spune că ăstea-s treburi de  „tocilari” dar nu cred că este așa, ci doar cunoști mai bine opțiunile! :D :D


Primul, și după părerea mea, un „progrămel” indispensabil atunci când te dai pe net este AdBlock plus. Nu mai vezi o reclamă, iar dacă vezi ai opțiunea de a o face să dispară. Cool , nu? Acesta odată cu instalarea vine cu niște filtre premade, pe care tu le poți schimba după bunul plac. Și mai cool, nu? Haha, da.




Un alt program față de care am dezvoltat un soi de adicție, este DNT + , care este o prescurtare de altfel de la DO NOT TRACK. Este un addon care iți protejează complet identitatea atunci când navighezi, pentru că în mod normal companiile de publicitate prin intermediul reclamelor pot stoca cookies în browserul tău, și altfel pot culege foarte multe informații despre tine, in funcție de site-urile pe care le vizitezi, astfel, targetându-te cu tot feluri de ad-ons care mai de care mai creepy, facându-te să iți simți intimitatea încălcata. (True story, nu? =)) )




Un alt add-on bun, care mă încântă nu mai este după cum poate te așteptai NERD șhit, ci o chestie de stilizare. Folosesc extraordinar de mult Youtube, și îmi place să navighez.
 Albul, uneori este o culoare mult prea intensă, și după cum poate că ați mai văzut în trecut când la un moment dat la anumite video-uri aveai opțiunea „Cinema Light” și o opțiune de on și off.






GEN.  


De precizat este că folosesc Mozilla Firefox 14.0.1, căreia i-am tras o temă benga!


Ah, da! Că mi-am amintit, acolo chestia verde unde este cifra 6, este defapt numărul companiilor care mă urmăresc simultan :)) și pe care programul acela le blocheaza din a mai face asta, fără acordul meu.