RSS Feed

Me, the gamer!

0

luni, 27 august 2012







Da, deci.. simt nevoia de a mă lăuda puțin, ce naiba! M-am înscris într-un campionat de Dota 2, care de altfel este și singurul meu joc la care mă mai întorc din când în când, un soi de amantă. [LoL] Joc dota de câțiva ani buni, dar am participat la foarte puține competiții; și astfel, am decis să mă înscriu la un turneu de 1vs1 în cupa ESL Summer Cup.   <<<< [CLICKETTY CLICK CLICK CLICK]
Unde deja am reușit să mă calific între primii 16, winner brackets, iar de pierd, voi merge în looser bracket, deși sper să nu se întâmple asta. Sunt rezervat, totuși. Următorul meci trebuie să îl joc până la data de 30 August. Adică peste 3 zile :D

Am reușit să ownez destul de bine până acum, practic, am reușit să adun un număr de creep denies IMBA, aproape la fel de mare ca și creepii omorâți, iar la level 8 adversarul meu avea 6.. Mare diferența,  iar aceasta își spune cuvântul, și din punct de vedere al itemelor dar și a levelului. E demoralizant cred să joci împotriva mea.. Nu am pierdut decât un meci până acum din cauză ca m-am grăbit..

Ah, da.. M-am înscris sub numele de Derp Derpson, nume care îl am și pe steam de altfel.

 Și cu puțin noroc, dacă mă chinuiam, puteam juca chiar și cu SirNeo, un gamer bine cunscut în lumea gamingului. Dar, din păcate, acesta nu s-a prezentat, iar adversarul său a câștigat.

Sper să fac ceva, să iau măcar locul 2, sau 3. Am să revin cu update-uri pe măsură ce trece timpul.

Wiș me luck!  ^_^