RSS Feed

La multi ani!! *P&&A MEA&*

0

marți, 31 decembrie 2019

La multi ani... P**a mea.




Doar noi romanii stim! Pana una alta, p**a mea. A a mai trecut un an, si ce p**a mea a fost de el.


Sa se duca dreacu, cu toate ce nu au mers ca p**a !Sa se mai duca-n p**a mea atatea sloboz de multe probleme!   Rectific, pe p**a celor ce nu mi vor binele , mai bine. Asta suna mai bine decat orice.
Tot ce imi doresc ei rau, mie, sa li se duca, pe p**a lor.

Seems a fair exchange to me!




Si las in 2019 o decada orice a fost ea sa fie. Sa fie bine, zic! 



O sa fie bine, o sa calatoresc... O sa visez creativ, ca pana acum am visat... Fara nimic concret, de realizat... Atat de mult.


 O sa fie bine, imi e dor sa scriu si sa vorbesc in Romana. E o limba foarte frumoasa , cu cuvinte foarte complexe si bogate fata de Engleza.. Deseori mi se cere sa ma desfasor verbal doar din cauza ca am gandit in limba Romana.. 
Dar banuiesc ca acum limba are de a face foarte mult cu cultura si oh... here we go again...





La multi ani mie, La multi ani noua ! Fie ca noul an sa fie superb precum ni-l imaginam fiecare.