RSS Feed

Un an si ceva de strainatate..

0

duminică, 19 iulie 2015













S-a facut anul. Si inca ceva peste acel an, ceva luni de zile.. As putea sa spun ca nu stiu cum au trecut, dar stiu ca as mintii.. M-as pute preface in schimb ca nici nu stiu, pentru comfortul mintii. Dar nu fac eu asa ceva, ci imi place sa mai gust si realitatea. A fost un an, un intr-o tara noua, si tara in care putine fete cunoscute, iar de au aparut, cum au aparut la fel s-au dus crezand ca daca am ajutat voi cere inapoi.. Nu cer inapoi, iar la mahmureala nu merg la zeama de varza sau bors la nimeni.


Am vazut multe in anul ce a fost. De la cat de usor este sa fi dat afara indiferent de ceea ce ai fost, ce ai produs si cat ai contribuit. Pe buna dreptate, e o afecere in desfasurare , iar faptul ca eu sunt lasat pe dinafara probabil ca e doar o alta stare in care poti fi. ( a fii - somer.)
Sunt de parere ca trebuie sa stiu mereu in ce fel de namol ma scald, altfel.. ce ar mai fi sa nu stii?! totusi..

In UK multi vin cu impresia ca aici e Wonderland, sau Promise Land ... Unde totul e lapte si miere si la robinet curge vodka si bere..
Cacat. E la fel ca oricare tara.. esti nevoit sa faci pe robotul, asta pana cand nu iti ia locul - si ghici ce s-ar putea ca mare parte din temporary jobs  sa fie creeate in vederea cresterii productiei prin robotizare... Nu ar fi un singur loc de munca pierdut in favoarea tehnologiei. Ba chiar sunt 3 care le-am pierdut doar ca am fost angajat de la bun inceput sa fiu replacement pt o bucata de masinarie.




Am mai invatat de altfel, ca ... englezii, sunt foarte rasisti si foarte conservatori ei ca fel de a fi. Nu ai cum tu , indiferent cine ai fi - cu nationalitate romana sa schimbi pe unii dintre ei, timp in care unii dintre ei sunt constienti de lucrurile care se intampla si procesul - implicit - prin care eu ca imigrant ma aflu aici.

Vine din setea de mai bine.. setea de EVOLUTIE. - sete ce cu greu o adapi cu "apa" ce-o gasim acassa..




Am sa postez mai mult, poate.. Intre timp, prea ocupat cu viata mea - s-o refac.