RSS Feed

Cat ma bucur ca am plecat

0

sâmbătă, 2 august 2014




Poate ca voi fi criticat pentru asta dar pot zice ca a fost una din cele mai bune decizii luate vreosata sa emigrez. Spun asta c-un oarecare ton mai trist pentru ca nu a fi vrut sa fie asa. Am ajuns la concluzia ca Romanica noastra este mult in urma la muuulte capitole si daca ar fi sa dau un an, acela ar fi 85-90 .


De la faptul ca avem un sistem de doi bani - educatie , medical si tot ce vrei - pana la mentalitate. Nu este vina nimanui dar a individului care din ignoranta refuza practic sa isi depaseasca conditia.


De altfel stam si ma gandeam la faptul ca in tara sa poti sa iti permiti un trai decent trebuie sa muncesti din greu si sa ai mult noroc in primul rand sa ti se ofere asemenea sansa - privilegiul de a muncii.. 

Pentru ca avem mentalitatea invechita sa nu ii spun alfel - nu ai diplome nu poti sa te angajezi ca vanzator (wtf) fara bac.

Iar de gasesti un job sigur o sa ai un salariu de 1000 de lei cu care nu poti face mare lucru decat sa traiesti dar si asa cu multe lipsuri. Sa nu mai spun de faptul ca nu o sa iti poti permite mare lucru.. Si uite asa iti irosesti viata sclav pe plantatie si uitandu-te in urma nu ai realizat nimic maret. Iar de ai vrea sa ai unde sa stai trebuie sa te legi in ham 15-20 de ani sa iti iei un apartament pentru care o sa platesti taxe ca prostu de parca ai stain chirie.. Ce viata e aia?!


Viata de caine.. 



Drept urmare am decis sa imi depaseac conditia si sa emigreZ in Marea Britanie in speranta unui trai mai bun.

Si l-am gasit, am reusit si asta doar pentru ca am vrut cu adevarat. Castig pe saptamana cat un salariu de Romania (1200Ron) intr-o luna. Si asta tras de par pentru ca am avut si mai bine.



De ce m-as mai intoarce in Romania? Ce imi ofera statul roman? NIMIC LA TAVA



Nu spun ca planuiesc sa raman aici , dar e o idee buna de luat in considerare.

Dar am sa ma intorc acasa in momentul in care stiu ca nu o sa mai trebuiasca sa ma ingrijorez de faptul ca lipsesti asta sau aialanta. 
Atunci cand voi fi in stadiul in care salariul imi va ajunge exclusiv sa traiesc ai atat!


Pana atunci, nu ma gandesc sa ma intorc - pt ca e jale si o stim. 
Stiu ca am sa ma intorc intr-o zi si voi fi din nou acasa, dar pana atunci trebuie sa fac un mic sacrificiu care ar fi departarea de cei dragi mie..